Android Haberleri

Galaxy S Advance GT-I9070P Jelly Bean Güncellemesi

Galaxy S Advance Jelly Bean
Comments (21)
  1. hakan dedi ki:

    s.a kardeş iyi guzel anlatmışsınızda odinle nası kurcağız ayrıntılı bi bilgi verebilirseniz sevinirim bide deniyen arkadaşlar varmi i9070p için guncellemeyi

    1. m.ali dedi ki:

      kardeş ben yükledim gayet iyi bi sıkıntı yok ama kurcalarsan şarj eskiye nazaran biraz fazla gibi gerisi gayet güzel j.b tadı başka :)

      1. berat dedi ki:

        m.ali kardesım nasıl yuklıycez bu jb yi biraz teknoloji cahiliyim .. 4 yasındaki bı cocuga anlatır gibi detaylı bi anlatsan cok sevinirim bi okadarda dua ederim

  2. gokhan kilic dedi ki:

    Hocam kolay gelsin, resmi surum turkiyeye ne zaman gelir bilginiz varmi acaba. Sacmasapan tarihler veriyolar ve haziran ayina giricez artik ne zaman bu guncelleme.. Kolay gelsin.

    1. Oğuzhan dedi ki:

      Şu anda net bir tarih vermek yanlış olur. Güncelleme şu anda sadece 5-6 ülkede dağıtılmaya başlandı. Türkiye’de dağıtılmaya Haziran ayından önce başlanmaz sanırım. Türkiye’de güncelleme dağıtılmaya başlandığında yeni bir yazı ile sizlere zaten bildirim yapacağız.

      1. gokhan kilic dedi ki:

        Hocam s advance uretimi durmus ve guncellemede gelmicekmis, samsung satis yetkilisine soordum. Sizin bilginiz varsa benimle paylasirmisiniz…

        1. Oğuzhan dedi ki:

          Güncelleme bazı ülkelerde sunuldu. Yazımızın içinde zaten Jelly Bean ROM’un linki mevcut. Bazı ülkelerde sunulan güncellemenin ülkemizde de sunulacağını düşünüyoruz fakat bu konuda net bir şey söylemek zor.

  3. Kenan dedi ki:

    Samsung galaxy s advance jelly bean xxlqe almanya surumunu yukledim. jelly bean romu stabil degil arada donma ve ısınma oluyor. İlk rom cıkmasindan bu yana 5 ay gecti ve hala Turkiye’de yayımlanan bir surum yok.samsung cok kötü bir iş cıkardı..

  4. buğra dedi ki:

    S.a güncelleme geliceği yo zaten. bunu yapınca gerçekten 9070P modeli 4.1.2 mi oluyor eskiden yapmaya çalıştm tel. Bozuldu korkuyorm smdi yani boyle bi guncelleme varsa samsung niye yayınlamiyor.

  5. kemal dedi ki:

    merhabalar güncellemeyi aldım fakat telefonda kilitlenme sorunu oluştu…bu sorunla karsılasan yada bu sorunun çözümünü bilen var mı yardım lutfen

  6. kazim dedi ki:

    arkadaşlar bu room gercekten gt i9070p icinmi bi başka sitedede boyle yazıyodu yukledım telin anakartı gıttı ve anakart deyişti yanlış bilgilendırmeyın ve sabırlı olun er gec cıkacaktır sonra benım gıbı 400 tl verıp anakartı gıtletmeyın cunku bu gibi durumda jitek yapılmıyor kabul etmiyor saygılarla

    1. Oğuzhan dedi ki:

      Kazım Bey,
      Yazının içinde bulunan ROM, GT-I9070p modeli içindir. ROM’dan kaynaklı bir sorun yaşadığınızı düşünmüyoruz. Yükleme sırasından sorun yaşamış olabilirsiniz. ROM ile alakalı şüphe duyuyorsanız Sammobile.com/Firmwares bölümünden ROM araştırması yapabilirsiniz.

  7. kazım dedi ki:

    oğuzhan bey siz beni yanlış anladınız galıba ben gercekten bu room gt i 9070 p icinmi diye sordum cunku basıma geldı baska sitede yine boyle dıyordu işte gt i9070 p modelleri icin diyodu bende indirip yuklemiştim ne bi yanlış bişey yaptım nede telimin jarzı bıttı sadece diyer site yoneticisi dowloand cok olsun diye sallamış yani niyetim sıze camur atmak deyildi bilgi almak istedim gercekten doğrumu bu modele gore diye yanlış anlaşıldıysam özür dilerim

    1. Oğuzhan dedi ki:

      Kazım Bey,
      Yanlış anlaşılma yok:) Amacımız sizlere güvenilir ve daha iyi hizmet sunabilmek. Yanlış anlaşıldıysak biz özür dileriz.

  8. kazım dedi ki:

    oğuzhan bey estafurullah ne demek birde odin ile guncellemeyı anlatsaydınız iyi olurdu resimli şekilde :) saygılarımla

  9. kazım dedi ki:

    oğuzhan bey room u yukledim gayet guzel cok teşeşkkur edrım paylasım ıcın sevgıler

  10. kazım dedi ki:

    oguzhan kardesım bu turkceymış şımdı daha cok sevdım bu sıteyi ::))

  11. gökhan kılıç dedi ki:

    oğuzhan bey merhaba. i9070p (NFC) modelin türkiye resmi sürümü ne zaman yayınlanır bilginiz varmı. 4-5 ülkede yayınlanmış ama bizde haken yok. kies te yeni sürüm yok ve tlf kendi güncellemesindede çıkmıyor.. tlf root yapmak istemiyorum artık tammen takıntı oldu bu güncelleme bende :)

  12. murat dedi ki:

    oğuzhan bey benim cihaz imei değiştirilmiş ben güncelleme yapamam değil mi?

  13. furkan dedi ki:

    buyrun burda türkçe detaylı anlatım var

    http://www.youtube.com/watch?v=mYPQWZLSB4c

  14. ferdi dedi ki:

    hotfile sitesi kapatılmış acaba 2.3.6 ya geri nasıl dönebilirim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *